کد خبر: ۱۶۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
 خطیب جمعه داراب: 

 مجازات سختی در انتظار دشمن اسرائیلی است

 خطیب جمعه داراب گفت: مجازات سختی در انتظار دشمن اسرائیلی است و خون‌خواهی اسماعیل هنیه وظیفه ما است، خون شهید در هر جایی که ریخته شود برکاتی دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، نمازجمعه این هفته ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳ به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا خسروی در شهرستان داراب برگزار شد.


 خطیب جمعه داراب در ابتدای سخنان خود بیان کرد: تمامی ما خوش نداریم که اهل کوفه باشیم؛ زیرا آنها پای عقاید و ایمانی که داشته‌اند ایستادگی نکرده و سستی کرده‌اند.


 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا خسروی افزود: حال ما باید از خود سؤال کنیم اگر ما در روز عاشورا بودیم پای امام‌زمانمان ایستادگی می‌کردیم یا اینکه برای جانمان دست از حق بر می‌داشتیم.

 مجازات سختی در انتظار دشمن اسرائیلی است
 وی در ادامه به این موضوع تأکید داشت که اگر امام خمینی مقاومت و ایستادگی نمی‌کرد و اگر حضرت امام با شهادت فرزندش مصطفی سست می‌شد چه اتفاقی برای اسلام قرآن و ایران پیش می‌آمد؟
 
 خطیب جمعه داراب یادآور شد: امام از مکتب عاشورا پایداری را آموخته است به همین خاطر انقلابی به شوکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است .


 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا خسروی با اشاره به جنایت استکبار ستیزانه اسرائیل در ترور شهید اسماعیل هنیه بیان کرد: رهبر انقلاب فرموده‌اند مجازات سختی در انتظار دشمن اسرائیلی است و خون‌خواهی اسماعیل هنیه وظیفه ما است، خون شهید در هر جایی که ریخته شود برکاتی دارد و گفتند ان‌شاءالله به برکت خون این شهید ریشه دشمن ظالم اسرائیلی نابود شود.
  مجازات سختی در انتظار دشمن اسرائیلی است
 وی افزود: در تاریخ ۹ مرداد مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور محترم را داشتیم ان‌شاءالله سخنان رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار رئیس‌جمهور جدید خواهد بود و رئیس‌جمهور جدید ما به سیاست‌های کلی نظام را اجرایی و عملی می‌کند.
 
 خطیب جمعه داراب ضمن اشاره به نزدیکی روز خبرنگار از مسئولین بابت نداشتن خبرنگار در شهرستان گلایه و خواستار پیگیری این موضوع شد.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا خسروی در پایان با یاد کردن از تنها شهید مدافع حرم شهرستان، شهید ابوذر فرح‌بخش و یادآوری ۱۸ مردادماه که روز شهدای مدافع حرم است؛ تأکید کرد: ما مدیون این شهداییم که جان خود را فدای امنیت و آرامش ما کرده‌اند.
 
 انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان